سئوی سایت در اهواز

سئوی سایت در اهواز


Rate this post

سلام.

من امیر کرابی مشاور سئو و کارشناس دیجیتال مارکتینگ وبه همراه محمد مهدی حسن زاده (کارشناس تولید محتوا) تلاش دارم تا در حوزه دیجیتال مارکتینگ  مقاله جدیدی را با نام {سئوی سایت در اهواز – ممیزی 24 نقطه ای برای سایت های بزرگ} ارائه کنم. امیدوارم از این مقاله لذت کافی را ببرید.

اگر وب سایت شما برای رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو مشکل دارد، ممیزی سئوی سازمانی می تواند به شما در شناسایی دلیل آن کمک کند.

برای هر ارائه‌دهنده سئو یا بازاریاب داخلی که می‌خواهد یک وب‌سایت سازمانی را ممیزی کند، این 24 مورد باید قبل از شروع هر کمپین سئو در فهرست چک شما باشد.

آنچه در این مطلب خواهید آموخت:

ممیزی سئوی سازمانی چیست؟

ممیزی سئو، ارزیابی یک وب سایت برای شناسایی مسائلی است که مانع از رتبه بندی آن در نتایج موتورهای جستجو می شود.

ممیزی سئوی سازمانی، عمدتاً بر روی وب سایت های بزرگ و سازمانی متمرکز است، به این معنی که صدها تا هزاران صفحه فرود دارند.

چرا یک حسابرسی سئو انجام دهیم؟

ممیزی وب سایت شما، اولین قدم در توسعه یک استراتژی سئوی موفق است.

چرا؟

درک نقاط قوت و ضعف یک وب سایت می تواند به شما کمک کند تا کمپین های سئوی خود را مطابق با آن ، تنظیم کنید.

انجام ممیزی همچنین به تیم شما کمک می کند تا زمان، منابع و بودجه شما را به سمت بهینه سازی هایی هدایت کند که بیشترین تأثیر را خواهند داشت.

مواردی که باید در ممیزی سئوی سازمانی خود لحاظ کنید

ممیزی یک وب سایت بزرگ با بیش از 200 فاکتور رتبه بندی در الگوریتم گوگل می تواند بسیار سخت باشد.

بنابراین برای انجام یک حسابرسی کافی، حسابرسی خود را به پنج بخش تقسیم کنید: محتوا، بک لینک، سئو فنی، تجربه صفحه و استانداردهای خاص صنعت.

برای اجرای موفقیت آمیز حسابرسی خود، باید به ابزارهای نرم افزار SEO تکیه کنید.

پلتفرم‌های سئو مانند SearchAtlas، Ahrefs، Screaming Frog و سایرین برای ممیزی هر وب‌سایت بزرگ، ضروری هستند.

محتوا

1. آیا کلمات کلیدی مناسبی را هدف قرار می دهید؟

نوشتن محتوا با انتخاب موضوعات مورد علاقه کاربران شروع می شود.

پس از انتخاب موضوعات، می توانید فرآیند انتخاب عبارات (کلمات کلیدی) مورد استفاده توسط بازدیدکنندگان بالقوه را برای جستجوی صفحات وب در مورد آن موضوعات، آغاز کنید.

نه تنها کلمات کلیدی مورد نظر شما باید مرتبط با محصولات و خدمات شما باشند، بلکه باید هدف واقعی برای وب سایت شما نیز باشند.

بنابراین قبل از تجزیه و تحلیل اینکه ، آیا وب سایت سازمانی شما به درستی بهینه شده است، مطمئن شوید که اهداف کلمه کلیدی شما واقعاً قابل دسترسی هستند.

این امکان وجود دارد که کلمات کلیدی مورد نظر شما بیش از حد رقابتی باشند و یا روی حجم کلمات کلیدی، مانور دهید.

کلمات کلیدی مناسب به طور مداوم آنهایی هستند که بازدیدکنندگان سایت از آنها برای یافتن یک صفحه وب که دقیقاً در موضوع صفحه وب شما باشد، استفاده می کند. گوگل عبارات کلیدی را جمع آوری می کند، بنابراین حتی اگر بازدیدکنندگان سایت از انواع عبارت کلیدی انتخابی شما استفاده کنند، گوگل همچنان صفحه وب را که در مورد یک موضوع خاص است ،رتبه بندی می کند.

کنسول جستجوی گوگل بهترین ابزاری است که می توانید از آن برای کشف اینکه یک وب سایت در حال حاضر برای چه عباراتی رتبه بندی می کند ، استفاده کنید. داده های رتبه بندی کلمه کلیدی دقیق ترین داده های موجود است.

سپس داده های رتبه بندی کلمات کلیدی از کنسول جستجوی گوگل را می توان برای استفاده با ابزار ردیابی کلمه کلیدی مورد علاقه شما وارد کرد.

سپس، هر گونه تحقیق در مورد کلمات کلیدی لازم را برای یافتن کلمات کلیدی که ممکن است برای وب سایت شما مناسب تر باشند، انجام دهید.

هنگامی که اطمینان حاصل کردید که هدف گیری کلمات کلیدی نامناسب منشا عملکرد ضعیف سئوی شما نیست، می توانید بقیه حسابرسی خود را ادامه دهید.

2. آیا URL های شما کاربر پسند هستند؟

گوگل از کلمات کلیدی در URL ها استفاده نمی کند. با این حال، کلمات کلیدی در URL ها به کاربران اطلاع می دهند که صفحه شما در مورد چیست و می تواند به افزایش کلیک از صفحات نتایج جستجو کمک کند.

URL ها باید کوتاه و توصیفی باشند و از مهمترین کلمات کلیدی استفاده کنند که به کاربران شما نشان دهد که این صفحه ای است که آنها به دنبال آن هستند.

screenshot of a SERP result with a red box around the url

نشان‌های اینترنتی در بالای نتایج جستجو قابل مشاهده هستند و می‌توانند بر روی کلیک یا عدم کلیک کاربر به صفحه ، تأثیر بگذارند.

از خط فاصله بین کلمات استفاده کنید تا مسیرهای URL را خوانا نگه دارید و اعداد غیر ضروری را حذف کنید.

3. آیا متا تگ های شما به درستی بهینه شده اند؟

گوگل از تگ های عنوان برای درک محتوای وب شما استفاده می کند. توضیحات متا به بازدیدکنندگان بالقوه سایت کمک می کند تا بفهمند پس از رسیدن به صفحه وب، چه انتظاری دارند.

مانند URL ها، این تگ ها نیز در SERP ها قابل مشاهده هستند و بر روی کلیک یا عدم کلیک جستجوگر تأثیر می گذارند.

ممیزی شما باید شامل بررسی این باشد که متا تگ های صفحه وب شما منحصر به فرد هستند و از بهترین شیوه های سئو پیروی می کنند.

از ابزار ممیزی سایت برای شناسایی صفحات وب جهت آدرس دهی برای سرعت بخشیدن به فرآیند استفاده کنید.

screenshot of SearchAtlas site auditor

حتما بررسی کنید:

عناوین اصلی و منحصر به فرد و توضیحات متا ، برای هر صفحه وب.
طول کاراکتر: نتایج جستجوی گوگل 50-60 کاراکتر برای تگ های عنوان و 150-160 کاراکتر برای توضیحات متا را نشان می دهد. استفاده از کلمات بیشتر اشکالی ندارد، اما توجه داشته باشید که محدودیت هایی برای آنچه در نتایج جستجو نشان داده می شود، وجود دارد.
در حالی که برچسب‌های عنوان ،باید حاوی کلمات کلیدی مهم باشند، مهم‌ترین عملکرد تگ عنوان این است که به طور دقیق توصیفی سطح بالا و کوتاه از آنچه در مورد صفحه است ارائه دهد. بنابراین تا زمانی که تمرکز بر روی توصیف درست آنچه در صفحه است باشد، استفاده از کلمات کلیدی باید مناسب باشد. گوگل از کلمات کلیدی در توضیحات متا برای اهداف رتبه بندی استفاده نمی کند.

گوگل گاهی اوقات تگ های عنوان را در نتایج جستجو بازنویسی می کند. اما این کار فقط زمانی انجام می‌شود که سئوکاران از تگ عنوان برای ریختن کلمات کلیدی در آنها استفاده می‌کنند (کلمه کلیدی پر کردن) به جای استفاده از آن برای توصیف موضوع صفحه.

تا زمانی که برچسب عنوان مختصر، توصیفی و منحصر به فرد باشد، همه چیز باید خوب باشد. بهینه سازی این متا تگ ها ،هنوز یک گام اساسی در سئو داخلی صفحه است.

4. آیا محتوای شما با کیفیت و عمیق است؟

اگرچه طول محتوا یک عامل رتبه‌بندی نیست، محتوای عمیق اغلب ویژگی‌هایی را نشان می‌دهد که گوگل دوست دارد، مانند بینش اصلی، گزارش‌دهی، تجزیه و تحلیل عمیق و کاوش جامع موضوع.

تمرکز بر عمق محتوا و تخصص با نوشتن مقالات طولانی یکسان نیست. طول مقاله لزوماً با معتبر بودن محتوا ، مرتبط نیست.

هیچ عدد جادویی در مورد طول محتوا وجود ندارد. دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت گوگل بیان می‌کند که صفحات وب باید دارای محتوای «راضی‌کننده» باشند.

همچنین بیان می کنند:

«مقدار محتوای لازم برای رضایت‌بخش بودن صفحه به موضوع و هدف صفحه بستگی دارد. یک صفحه با کیفیت بالا در یک موضوع گسترده با اطلاعات زیادی در دسترس، محتوای بیشتری نسبت به یک صفحه با کیفیت بالا در یک موضوع محدودتر خواهد داشت.”

ممکن است، تقلید دقیق محتوای رقبای با رتبه برتر اشتباه باشد زیرا گوگل همیشه محتوای مشابه را رتبه بندی نمی کند.

بنابراین به جای کپی کردن طول و کلمات کلیدی رقبا، از محتوای با رتبه برتر به عنوان نقطه شروع برای شناسایی کمبودهای آن صفحات استفاده کنید و سپس از آن کمبودها برای ایجاد یک صفحه وب بهتر استفاده کنید.

5. آیا صفحات فرود شما به صورت داخلی به یکدیگر پیوند دارند؟

پیوندهای داخلی به گوگل کمک می کنند تا صفحات شما را پیدا و فهرست کند. آنها همچنین سلسله مراتب وب سایت، سیگنال های مرتبط، وسعت موضوعی، و انتشار در سراسر رتبه صفحه شما ارتباط برقرار می کنند.

اطمینان حاصل کنید که ارزیابی می کنید که آیا صفحات شما از استراتژی پیوند داخلی استفاده می کنند یا خیر. همچنین، به انکر تکست مورد استفاده برای پیوند به سایر صفحات وب سایت خود نگاهی دقیق بیندازید.

screenshot of site auditor tool in SearchAtlas

صفحات شما باید دارای پیوندهای داخلی باشند که به صفحات دیگر اشاره می کنند و مطمئن شوید که لینک های داخلی به آن صفحه اشاره می کنند.

در غیر این صورت، صفحاتی گمنام، خواهید داشت، یعنی صفحاتی که گوگل نمی تواند آنها را پیدا و فهرست کند، زیرا هیچ مسیر پیوندی به آنها وجود ندارد.

6. آیا محتوای شما منبع یابی متخصص با پیوندهای خارجی به محتوای مرتبط را نشان می دهد؟

ممکن است گوگل از پیوندهای خارجی برای درک بهتر موضوع صفحه استفاده کند.

بنابراین مطمئن شوید که لینک‌های سایر وب‌سایت‌ها به صفحات وب مفید و با کیفیتی هستند که برای خواننده شما، در چارچوب صفحه وب مفید هستند.

7. آیا از رسانه های غنی و عناصر تعاملی استفاده می کنید؟

تصاویر، ویدئوها و عناصر تعاملی مانند پیوندهای پرش می‌توانند برای کاربران مفید باشند و ممکن است باعث شوند گوگل درباره مفید بودن صفحه، قضاوت کند.

با این حال، اگر این عناصر زمان بارگذاری صفحه شما را کاهش دهند، برای تلاش های سئوی شما نتیجه معکوس دارند. در بخش بعدی ممیزی شما، به آن پرداخته خواهد شد.

8. آیا تصاویر شما حاوی متن جایگزین غنی از کلمات کلیدی هستند؟

وب سایت های سازمانی به ویژه سایت های تجارت الکترونیک ممکن است هزاران تصویر داشته باشند.

اما از آنجایی که گوگل نمی تواند تصاویر را ببیند، برای درک اینکه چگونه این تصاویر با محتوای صفحه وب شما ارتباط دارند، به متن جایگزین تکیه می کنند.

متن جایگزین توسط صفحه‌خوان‌ها توسط افراد دارای اختلال بینایی استفاده می‌شود.

ممیزی شما باید فرصت‌هایی را برای استفاده از متن جایگزین تصویر توصیفی برجسته کند که به Google و بازدیدکنندگان سایت دارای اختلال بینایی کمک می‌کند تا بفهمند تصاویر در مورد چیست.

از متن جایگزین تصویر برای پر کردن کلمات کلیدی استفاده نکنید.

9. آیا صفحات وب نازک یا منسوخ هستند؟

یک مشکل رایج برای محتوا ، زمانی است که صفحات وب تکراری یا آنقدر کوتاه هستند که مفید نیستند.

به عنوان مثال، صفحاتی که برای هر ایالت یا استان در یک کشور طراحی شده اند، با کمی تفاوت یک صفحه از صفحه دیگر، می توانند به عنوان یک صفحه وب با کیفیت پایین (صفحات درگاهی) دیده شوند.

ممیزی شما باید صفحاتی را که برای مفید یا تکراری بودن خیلی کوتاه هستند برجسته کند و پیشنهادهایی برای ادغام آنها با صفحات بهتر، بازنویسی یا حذف کامل آنها (در صورتی که اطلاعات منسوخ شده است) ارائه دهد.

بک لینک ها

10. آیا بک لینک کمتری نسبت به رقبای خود دارید؟

یک عامل مهم رتبه بندی، بک لینک ها هستند، لینک هایی از سایر وب سایت ها که به صفحات وب شما لینک می دهند.

اگر وب‌سایت سازمانی شما در حال رقابت با متصدیان شناخته شده در صنعت شما است، به احتمال زیاد آن‌ها نمایه بک لینک قوی دارند و رقابت وب سایت شما در SERP را دشوار می‌کند.

backlink report in Ahrefs

می توانید از ابزار بک لینک مانند Ahrefs برای شناسایی کل بک لینک ها و دامنه های ارجاع منحصر به فرد رقیب خود استفاده کنید.

unique referring domains competitors in Ahrefs

اگر شکاف قابل توجهی در بک لینک ها یا دامنه های ارجاع دهنده وجود داشته باشد، احتمالاً منبعی برای رتبه بندی کلمات کلیدی کمتر یا موقعیت های رتبه پایین تر است.

اگر می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، بخش قابل توجهی از کمپین سئوی خود را به لینک بیلدینگ و روابط عمومی دیجیتال اختصاص دهید.

11. آیا وب سایت شما دارای بک لینک های سمی است؟

اگرچه بک لینک ها برای بهبود اعتبار سایت مهم هستند، اما نوع اشتباه بک لینک ها نیز می تواند به یک وب سایت ،آسیب برساند.

اگر وب‌سایت شما دارای بک لینک‌های سمی از وب‌سایت‌های هرزنامه و بی‌کیفیت باشد، ممکن است Google به وب‌سایت سازمانی شما در دستکاری بک‌لینک متهم باشد.

گوگل در تشخیص لینک های بی کیفیت بهتر شده است و پس از آپدیت هرزنامه لینک در سال 2021، گوگل نیز ادعا می کند که لینک های اسپم را باطل می کند و آنها را در بین وب سایت ها به حساب نمی آورد.

تنها بک لینک های هرزنامه ای که باید نگران آن باشید، لینک هایی هستند که خود سایت Enterprise مسئول آن است یا در به دست آوردن آن ها نقش داشته است.

به عنوان مثال، اگر امکان حذف پیوندهای پولی وجود نداشته باشد، باید آن را رد کرد.

چندین پست مهمان با متن  بسیار بهینه شده که سایت سازمانی مسئول آن است نیز باید به طور بالقوه ،دردسرساز در نظر گرفته شود و باعث جریمه دستی شود و بنابراین باید رد شود.

برخی از ابزارهای نرم افزار SEO می توانند لینک های سمی را شناسایی کرده و متن انکار را برای شما ایجاد کنند.

screenshot of the generate disavow text feature in SearchAtlas

انکار روش نادرست ، می تواند در واقع به عملکرد SEO شما آسیب برساند، بنابراین اگر با این ابزار گوگل آشنا نیستید، مطمئن شوید که از یک ارائه دهنده سئو کمک بگیرید.

12. آیا توزیع متن لنگر شما متنوع است؟

متن لنگر بسیار بهینه شده، می تواند نشانه ای از این باشد که سایت سازمانی درگیر خرید لینک یا پست مهمان برای لینک است.

سایت‌های معمولی که درگیر تاکتیک‌های لینک‌سازی کلی نیستند، نباید نگران متن‌های لنگر خود باشند.

سئو فنی

13. آیا نقشه سایت XML را ارسال کرده اید و آیا شامل صفحات مناسب است؟

از آنجایی که وب‌سایت‌های سازمانی هزاران صفحه فرود دارند، یکی از رایج‌ترین مسائلی که در ممیزی سئوی سازمانی کشف می‌شود مربوط به نمایه‌سازی موتورهای جستجو است.

به همین دلیل است که تولید و ارسال نقشه سایت XML مهم است. سلسله مراتب وب سایت شما را به خزنده های موتورهای جستجو منتقل می کند.

همچنین به آن‌ها می‌گوید کدام صفحات وب‌سایت شما برای خزیدن ،منظم و فهرست‌بندی هستند.

اگر وب سایت شرکتی شما صفحات محصول یا محتوای جدیدی را به وب سایت شما اضافه می کند، می توانید از نقشه سایت خود برای نشان دادن صفحات جدید به گوگل استفاده کنید نه اینکه منتظر بمانید تا خزنده ها آنها را از طریق پیوندهای داخلی کشف کنند.

screenshot of Yoast SEO sitemap generator

14. آیا بودجه کرال خود را به حداکثر رسانده اید؟

خزنده های وب گوگل، فقط زمان زیادی را صرف خزیدن صفحات وب شما می کنند، به این معنی که وب سایت سازمانی شما ممکن است صفحاتی داشته باشد که در فهرست گوگل قرار نگیرند.

اگرچه بهبود سرعت صفحه و اعتبار سایت شما می تواند منجر به افزایش بودجه خزنده توسط گوگل شود، اما این کار زمان می برد. بنابراین، در عین حال، روی اطمینان از استفاده هوشمندانه از بودجه خزیدن خود تمرکز کنید.

اگر ممیزی شما صفحات ضروری را که ایندکس نمی شوند کشف کند، وب سایت سازمانی شما ممکن است از بهینه سازی بودجه خزیدن بهره مند شود. شما می خواهید صفحاتی که با بالاترین ارزش و بیشترین تبدیل شما در فهرست گوگل قرار می گیرند، قرار گیرند.

15. آیا نشانه گذاری طرحواره شما به درستی تنظیم شده است؟

یک بهینه سازی بسیار قدرتمند که وب سایت سازمانی شما می تواند از آن استفاده کند، نشانه گذاری طرحواره است.

اگر وب‌سایت سازمانی شما قبلاً دارای طرحی در برخی از صفحات شما است، باید تأیید کنید که طرح شما تأیید شده است و برای نتایج غنی ، واجد شرایط است.

Screenshot of Google's rich results text

می‌توانید از نتایج غنی Google برای آزمایش صفحات خود که دارای نشانه‌گذاری طرحواره هستند استفاده کنید تا تأیید شود که آنها به درستی تأیید شده‌اند، اما برای اینکه حتی کارآمدتر باشید، از خزنده سایت مورد علاقه خود برای آزمایش همه صفحات خود به طور همزمان، استفاده کنید.

16. آیا لینک های شکسته یا تغییر مسیر بیش از حد دارید؟

با گذشت زمان، پیوندها به طور طبیعی از بین می روند زیرا وب سایت ها محتوای خود را به روز می کنند یا صفحات قدیمی را حذف می کنند.

مهم است که وب سایت شرکتی خود را بررسی کنید تا تأیید کنید پیوندهای خارجی و داخلی شما به صفحات زنده اشاره دارند.

در غیر این صورت، به نظر گوگل می رسد که وب سایت شما به خوبی نگهداری نمی شود، و گوگل کمتر احتمال دارد که صفحات وب شما را در SERP ها تبلیغ کند.

17. آیا صفحات مشابه شامل برچسب های متعارف هستند؟

وب‌سایت‌های سازمانی (مخصوصاً سایت‌های تجارت الکترونیک) ممکن است محتوای تکراری داشته باشند که مناطق مختلف را هدف قرار می‌دهد یا به صورت برنامه‌نویسی ساخته شده است.

اگر آن صفحات دارای برچسب های متعارف نباشند، به عنوان محتوای تکراری به گوگل نگاه می کنند.

تأیید اینکه بهترین و عمیق‌ترین نسخه صفحه دارای یک برچسب متعارف مرجع خود است، مهم است. همه صفحات مشابه شامل، برچسب های متعارفی هستند که نسخه اصلی صفحه را مشخص می کنند.

screenshot of canonical tag site audit in SearchAtlas

ابزار ممیزی سایت مانند SearchAtlas می تواند تأیید کند که آیا URL های متعارف شما به درستی پیاده سازی شده اند یا خیر و آیا خزنده های Google درک می کنند که کدام صفحه را در SERP ها تبلیغ کنند.

18. آیا محتوای چند زبانه شما از برچسب های Hreflang استفاده می کند؟

برای وب‌سایت‌های چندزبانه سازمانی، برچسب‌های hreflang می‌توانند به شما کمک کنند محتوای زبانی مناسب را به جستجوگران مناسب نشان دهید.

این سیگنال های مرتبط شما را بهبود می بخشد و می تواند تأثیر زیادی بر نرخ تبدیل شما داشته باشد.

با این حال، اشتباه کردن هنگام اجرای تگ های hreflang و canonical آسان است.

به عنوان یک قاعده کلی، فقط تگ های hreflang را به صفحات وب خود اضافه کنید که دارای استانداردهای مرجع خود باشند نه کپی های تکراری از صفحه.

تجربه صفحه

19. آیا صفحات شما با استانداردهای اصلی وب حیاتی گوگل مطابقت دارد؟

اگر صفحات شما با استانداردهای Core Web Vitals گوگل مطابقت نداشته باشند، بعید است رتبه بندی شوند.

CWV (Core Web Vitals) برای کمک به سایت های سازمانی برای دستیابی به اهداف خود مهم هستند. آنها همچنین یک فاکتور رتبه بندی شناخته شده گوگل هستند (اگرچه یک فاکتور کوچک).

list of Core Web Vitals metrics

می توانید معیارهای Core Web Vitals خود را در حساب Google Search Console خود مشاهده کنید.

همچنین می‌توانید از پلتفرم رایگان، برای تأیید هر گونه اصلاحات استفاده کنید و ببینید که آیا معیارهای CWV ​​شما را بهبود می‌بخشند یا خیر.

Screenshot of Google Search Console Core Web Vitals report with a red box around the Validate Fix button

20. آیا صفحات وب شما شامل پروتکل های HTTP یا HTTPS هستند؟

یک وب سایت امن نیز برای کیفیت تجربه کاربر ضروری است.

اگر صفحات وب شما از پروتکل های HTTPS استفاده نمی کنند، تجربه مرور ایمن را ،برای کاربران فراهم نمی کنید.

صفحات HTTP ناامن توسط Google Chrome مسدود می شوند و برای بازدیدکنندگان سایت نیاز به یک مرحله اضافی برای رسیدن به یک صفحه وب دارند و هر سئوی را که برای کمک به صفحه انجام شده بود، شکست می دهد.

در حالی که HTTPS یک عامل رتبه‌بندی جزئی است، مهم‌تر  این است که عدم ارائه یک صفحه وب امن، منجر به بازدیدکنندگان کمتر سایت می‌شود.

screenshot of protocols distribution feature in SearchAtlas SEO software21. آیا صفحات موبایل شما واکنش گرا و با کارایی

بالا هستند؟

اکثر جستجوها در حال حاضر در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.

همچنین، با ایندکس کردن موبایل اول، گوگل عمدتاً از صفحات موبایل در فهرست خود استفاده می کند.

همچنین هنگام تعیین رتبه بندی صفحات خود در مقایسه با رقبا، احتمال بیشتری وجود دارد که از صفحات تلفن همراه خود استفاده کنید.

برخی از اشتباهات رایج موبایل که رخ می دهد عبارتند از:

  • طراحی بدون پاسخ
  • پاپ آپ های سرزده
  • عناصر UI/UX بد مانند اندازه دکمه
  • محتوای غیرقابل پخش یا از دست رفته
  • صنعت

22. آیا شما به عنوان یک وب سایت با پول خود (YMYL) در نظر گرفته می شوید؟

اگر وب‌سایت سازمانی شما ،یک وب‌سایت بهداشتی، مالی، قانونی یا سایر وب‌سایت‌های YMYL در نظر گرفته می‌شود، Google استانداردهای بسیار بالایی برای محتوایی دارد که برای جستجوگران تبلیغ می‌کند.

اگرچه این روی همه وب‌سایت‌های سازمانی تأثیر نمی‌گذارد، مهم است که بدانید آیا وب‌سایت شما تحت این بنر قرار می‌گیرد تا مطمئن شوید که استانداردهای خاص Google را برای صنعت YMYL خود رعایت می‌کنید.

23. آیا وب سایت شما سطوح بالایی از EAT را نشان می دهد؟

گوگل می خواهد ببیند که محتوای شما با کلمات کلیدی کاربران مرتبط است.

همچنین می خواهد ببیند که وب سایت شما، به طور کلی، تخصص صنعت را نشان می دهد.

EAT مخفف تخصص، اختیار و اعتماد است. تعیین کمیت آن دشوار است، اما برخی از عوامل ملموس تر عبارتند از:

  • محتوای عمیق و کاملاً تحقیق شده (مانند وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، مقالات طولانی).
  • تألیف خبره و منبع یابی (مثلاً خط نویسندگی نویسنده که تخصص و اعتبار خاص صنعت را نشان می دهد).
  • هدف و تمرکز واضح برای هر صفحه.
  • سیگنال های شهرت خارج از سایت (مثلاً مقاله ای در یک نشریه آنلاین معتبر که به وب سایت شما اشاره می کند یا به آن پیوند می دهد).

اگر هنوز مطمئن نیستید که EAT در صنعت خود چگونه به نظر می رسد، به محتوای با رتبه برتر رقبای خود نگاه کنید تا عمق موضوعی، تخصص و منبع را ببینید و محتوای خود را بر اساس آن مدل کنید.

24. آیا وب سایت شما سیگنال های شهرت قوی دارد؟

اگر هدف شما رتبه‌بندی برای جستجوهای برند است، سایر وب‌سایت‌های معتبر ممکن است محتوایی درباره برند شما ارائه دهند که با شما در SERP رقابت می‌کند.

اگر شرکت شما دارای یک صفحه ویکی‌پدیا یا مطبوعات در نشریات آنلاین با اعتبار دامنه بالا باشد، آن مکان‌های دیجیتال ممکن است بالاتر از دامنه شما قرار بگیرند.

اگر اینطور است، ممکن است لازم باشد رویکرد منحصربه فردتری را برای ایجاد لینک برای بهبود سیگنال های برند محتوای خود در نظر بگیرید.

بهینه‌سازی‌هایی مانند طرح‌واره همچنین می‌توانند اطمینان حاصل کنند که اطلاعات مربوط به نام تجاری شما در بالای SERP نشان داده می‌شود، به‌ویژه اگر وب‌سایت‌هایی که نام تجاری سازمانی شما را ذکر می‌کنند این کار را منفی انجام دهند.

 

افکار نهایی در مورد انجام حسابرسی سازمانی شما

ممیزی در سراسر سایت می تواند دلهره آور باشد، اما ارزش زمان و تلاش برای ایجاد یک استراتژی کمپین سئوی سفارشی را دارد.

اطمینان حاصل کنید که از بهترین ابزارهای نرم افزار سئو در سراسر ممیزی خود برای سرعت بخشیدن به فرآیند و اطمینان از دقیق ترین ارزیابی وب سایت خود ، استفاده می کنید.

هنگامی که ممیزی شما کامل شد، می توانید به راحتی آن دسته از بهینه سازی هایی را که بیشترین تاثیر را دارند، اولویت بندی کنید.

منابع و مواخذ محتوای {سئوی سایت در اهواز – ممیزی 24 نقطه ای برای سایت های بزرگ} :

24-Point Enterprise SEO Audit For Large Sites & Organizations

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید