سءوی سازمانی

سءوی سازمانی


Rate this post

سلام.

من امیر کرابی مشاور سئو و کارشناس دیجیتال مارکتینگ وبه همراه محمد مهدی حسن زاده (کارشناس تولید محتوا) تلاش دارم تا در حوزه دیجیتال مارکتینگ  مقاله جدیدی را با نام {چگونه برنامه سئوی سازمانی خود را مقیاس بندی کنیم “در سال 2023”} ارائه کنم. امیدوارم از این مقاله لذت کافی را ببرید.

 

به دنبال مقیاس گذاری فرآیندهای SEO خود هستید؟

آیا مجهز هستید که چشم انداز دیجیتالی در حال تغییر را در برنامه های خود برای رشد لحاظ کنید؟

هر بازاریاب موافق است که مقیاس گذاری در عصر دیجیتال امروزی می تواند یک چالش پیچیده باشد.

با این حال، با در نظر گرفتن یک رویکرد پیچیده، دقیق و استراتژیک، می توانید یک برنامه سئو را در سطح سازمانی به طور یکپارچه مقیاس بندی کنید.

در 13 ژوئیه، یک وبینار را با Wayne Cichanski، معاون جستجو و تجربه سایت در iQuanti، و Anwesha Mazumdar، رئیس Credello مدیریت کردم.

Cichanski و Mazumdar یک برنامه سئو مقیاس پذیر ارائه کردند که کار می کند.

1. جذب تقاضای مصرف کننده

درک کنید که مصرف کنندگان و مخاطبان شما به دنبال چه چیزی هستند.

  1. شخصیت مشتری خود را تعریف کنید.
  2. شناسایی تقاضای مصرف کننده در طول سفر.
  3. کشف کنید که مخاطبان شما چه چیزی و چگونه محصولات شما را جستجو می کنند.

اگر محتوایی مطابق با سفر کاربر ندارید، آنها نمی توانند بر اساس تقاضای مورد نظر وارد سایت شما شوند.

شما می خواهید آن محتوا را ایجاد کنید تا آن ترافیک را حفظ کنید.

چگونه محتوای مورد نظر مخاطبان خود را ایجاد می کنید؟ با جمع آوری داده های کلمه کلیدی شروع کنید.

2. داده های کلمه کلیدی را جمع آوری کنید

داده‌های سفر، پرسونا، آن اتصال قیف را بگیرید و آن‌ها را در تحقیقات کلمات کلیدی خود اعمال کنید.

کلمات کلیدی باید حول محتوا هدایت شوند.

 

گروه بندی داده های کلیدواژه بر اساس نیت همفکر

نقشه و گروه بندی کلمات کلیدی با هدف مشابه. سپس محتوا را جداسازی و توسعه دهید تا با آن هدف مطابقت داشته باشد.

یک هدف برابر است با یک صفحه محتوا.

چگونه برنامه سئوی سازمانی خود را مقیاس بندی کنید

برای Credello، این مراحل:

  • پایه و اساس استراتژی محتوای آنها در سراسر کانال ها شد.
  • به دستورالعمل ها و صدای برند ترجمه شده است.
  • به آنها کمک کرد تا قیف تصمیم و سفر کاربر را ترسیم کنند.

 

3. رقابت خود را ارزیابی کنید

معیارهای کلیدی برای شناسایی سلامت رقبای خود را بشناسید.

کلمه کلیدی landscape که به تازگی شناسایی کردید، بازارها، محصولات یا خدمات شما را در کل سفر قیف مشخص می کند.

آن چشم انداز بازار به خط پایه، ستاره شمالی شما تبدیل می شود.

سهم قدرت بازار را مقایسه کنید

آن مقاصد را با صفحات وب خود مقایسه کنید و آنچه را که در بازار منتشر شده و گم شده است، مانند بررسی وضعیت سلامت، دریابید.

قدرت برنامه سئوی یک رقیب را شناسایی کنید

بدانید رقبای شما کجا و چه کاری انجام می دهند.

  • پوشش بازار
  • موقعیت اشتراک صدا (SOV).
  • محتوا گپ
  • قدرت اقتدار

4. برنامه محتوای خود را مقیاس کنید

برای از بین بردن شکاف های محتوایی قابل توجه، باید بدانید که با محتوای خود به چه چیزی می خواهید برسید.

با در نظر گرفتن عوامل زیر می توان به آن دست یافت:

  • چشم انداز.
  • URL های منتشر شده
  • تطابق قصد
  • محتوای موجود یا جدید.

5. تلاش‌های خود را اولویت بندی کنید

دانستن اینکه چه کاری باید انجام دهید و چه زمانی بسیار مهم است.

با گروه بندی تاکتیک ها بر اساس تلاش و تیم ها برای جریان های کاری همزمان شروع کنید.

نحوه گروه بندی تاکتیک ها

تاکتیک‌های کم تلاش یا تأثیر زیاد

  • به روز رسانی صفحه CMS
  • تغییرات در محتوا
  • به روز رسانی ویژگی های اولیه SEO.
  • سلب اختیار منفی

تاکتیک های چرخه طولانی تر

  • صفحات محتوای جدید خالص.
  • اینفوگرافیک یا محتوای 10 برابری.
  • تغییرات قالب

تاکتیک های چرخه سرعت

  • سرعت صفحه.
  • حیاتی وب اصلی
  • تغییرات قالب
  • ناوبری جهانی

6. Piggyback در چرخه های سرعت

چرخه‌های اسپرینت به شما امکان می‌دهند تنظیمات و پیشرفت‌ها را انجام دهید.

از آنجایی که چرخه های اسپرینت از قبل برنامه ریزی شده، اختصاص داده شده و برای یک صفحه، قالب یا ابتکار خاص هدف گذاری شده اند، شما فقط ارزش سئو را به آن اضافه می کنید.

چگونه برنامه سئوی سازمانی خود را مقیاس بندی کنید

قطعات پازل خود را در آن چرخه های سرعتی در سطح قالب و صفحه قرار دهید.

 

منابع و مواخذ محتوای {چگونه برنامه سءوی سازمانی خود را مقیاس بندی کنیم “در سال 2023”} :

How To Scale Your Enterprise SEO Program

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید